martes, 20 de noviembre de 2012

Truca'm - Joan Dausà

306043_534064793288489_349004445_n_large
Truca'm si un dia perds un vol i l'aeroport és fred i mort.
Truca'm si algú que estimes mor o si el motor del cotxe no et respon.
Truca'm si mai fas un trasllat, i abans que pengis seré a baix saludant-te arremangat.

I truca'm si cal, i explica'm que no escrius que ja fa temps que la vida no et sorprèn.


Però no em truquis si una nit sents que voldries dormir al meu llit o marxar lluny, o viure junts en un pis petit.

Truca'm com si fos qualsevol, i abraça'm fort amb l'excusa d'algun gol.

I truca'm quan trobis la cançó que t'he amagat aquest matí sota el llençol.

Però no em truquis si una nit sents que voldries dormir al meu llit o marxar lluny, o viure junts en un pis petit.

No em truquis, simplement vine a la platja
que ja ens coneix, m'hi trobaràs potser llegint, 
potser dormint, potser esperant...
 amb el telèfon apagat.

No hay comentarios:

Publicar un comentario